Hej!

Tervetuloa Koulutus Elämään Säätiön etämateriaaleihin. Esiopetuksen materiaali sisältää kaksi lyhyttä interaktiivista videota katsottavaksi oppilaiden kanssa, lisätehtäviä sekä palautelinkin toteutuksen jälkeen täytettäväksi. Voit toteuttaa sisällöt koko ryhmälle samanaikaisesti tai pienryhmissä oman aikataulusi mukaan. Videoita voi tarvittaessa pysäyttää, jos kesken videon herää keskustelua tai oppilaiden kysymyksiä.

Kokonaisuuden kulku:

• Video 1/2 “Monipuolinen ravinto”
  • Luokanopettajan toteuttama tarinatehtävä
  • Video 2/2 “Keho”
  • Lisätehtävät
  • Palaute

Video 1/2 “Monipuolinen ravinto” 14 min 56 s

Eväsretki tarinatehtävä 15-20 min

Lataa tai tulosta tästä Eväsretki vahvuusseikkailu. Lue tarina lapsille ja lähtekää yhdessä eväsretkelle. Eläytykää tarinaan ja liikkukaa mielikuvitusmetsäretken aikana. Kohtaatte retkellä haasteita, joita pääsette selvittämään luonteen vahvuuksienne avulla.

Video 2/2 “Keho” 20 min 49 s

Lisätehtävät

Aiheiden käsittelyä voitte jatkaa luokan kanssa myös nettisivujemme lisätehtävien parissa.

Liikuntaleikkejä kehoaiheista

Palaute 2 min

Vastaathan alla olevaan palautelomakkeeseen laadun varmistamiseksi ja syötätte myös osallistuneiden lasten lukumäärän.

Palautelinkki