Koulutus Elämään Säätiö toteuttaa laaja-alaista terveyskasvatuksen opetusohjelmaa 3–13-vuotiaille lapsille Suomen alakouluilla ja päiväkodeilla. Toiminta pohjautuu kansainväliseen Life Education- opetusohjelmaan. Säätiömme yhteistyökumppaneina on noin 140 koulua ja päiväkotia ja tavoitamme noin 25 000 lasta vuodessa.

Materiaalia oppilaille ja vanhemmille

Terveysaiheinen Harold-peli 4.-6.luokkalaisille ja Puhutaan päihteistä-podast huoltajille ovat vapaasti pelattavissa ja kuunneltavissa nettisivuillamme. Peli sopii pelattavaksi perheen kesken yhdessä keskustellen tai opettajan ohjauksella luokassa.

Vierailun lisämateriaalit

Vierailun yhteydessä tarjoamme jokaiselle luokka-asteelle oman lisämateriaalin, eli lyhyitä videoita sekä tehtäviä, jotka tukevat etätunnilla käsiteltävää aihetta. Videot ja tehtävät voi toteuttaa luokalle ennen tai jälkeen vierailun.

Esimerkiksi;
– 1.luokkalaisten tunnevideo ja ladattavat tehtävät
– 4.luokkalaisten ystävyysvideo ja ladattavat tehtävät

Opettajille

Opeinfovideon katsomalla saa melko hyvän katsauksen vierailukokonaisuudesta käytännössä.

Täältä linkistä näette, kuinka valtakunnalliset opetusohjelman perusteet on huomioitu opetusohjelmassamme.

Meidät löytää myös sosiaalisen median väylistä:

Facebookista Koulutus Elämään Säätiö
Instagramissa @koulutus_elamaan